Voorbereiding

6 februari 2020 - Kitale, Kenia

Het is dan eindelijk bijna zover! Na een aantal weekjes in spanning gezeten te hebben om alles goed af te ronden voor school, gaan we morgen dan toch echt vertrekken. Onze eerste goede voornemen voor de reis is om jullie op te hoogte de houden van onze avonturen door de blogs. Vandaar dat we de eerste alvast in Nederland schrijven 😉 Het visum is binnen, de prikken gehaald en de malariatabletten liggen al klaar in de koffer. De voorbereidingen schieten dus al aardig op. Nu nog even de koffer in pakken en dan kunnen we vertrekken, hoewel dat nog een heel werk op zich is. Want wat neem je allemaal mee? Behoorlijk veel komen we achter 😊 Dus maar veel bellen met elkaar wie wat meeneem om de kilo's niet over het maximum te laten gaan. Nog 1 dag om afscheid te nemen en dan snel het vliegtuig in naar Kenia. De eerste blog is nog niet zo lang, maar het is ook nog een oefening zullen we maar zeggen 😅 We hebben er ieder geval ontzettend veel zin in en hopen jullie allemaal over 5 maandjes weer te zien.

Tutaonana baadaye!!!🖐

20200206_133454

1. Annette Zwaan:
    6 februari 2020
    Hoi. Wat leuk dat jullie de collega's op de hoogte houden. Goede reis.
  2. Jacoline:
    6 februari 2020
    Heel veel succes met de reis!
  3. Leandra Baauw:
    6 februari 2020
    Wat een avontuur. Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier.
  4. Jenny V Zoelen.:
    6 februari 2020
    Maak er een mooie ervaring van. Ben nu al nieuws gierig naar het volgende blog.
  5. Erwin:
    6 februari 2020
    Eerst nog één avondje volleyballen broertje😁
  6. Robert:
    Gas dr op👌👍
  7. Margreet van Hees:
    6 februari 2020
    Goede reis en veel succes in Verweggistan